søndag 1. mai 2011

Tips til arbeidsøy på syrommet!

Jeg har savnet en frittstående arbeidsøy på syrommet slik at jeg kunne bruke større linjaler uten at de buttet i veggen.
Nå har jeg laget en og jeg ble kjempe fornøyd. 
Denne er laget av:
·3 expedit hyller 2x2
·1 skuffeinsats
·4 pakker tilhørende hjul
·1 galant benkeplate 80x160 -arbeidshøyden er perfekt, 93cm til en pris av 1392,- på Ikea
 

Jeg har montert hjulene riktig på den enkle tvers over hyllen og på de to andre er hjulene monter bare på ene enden og kun i ytterkant. Disse to hyllene hviler på ”utstikkerne” til hjulene på tvers overhylla. For å holde hyllene og øya sammen har jeg skrudd skruer tvers igjennom hyllene og inn i hylla på enden oppe og nede. Benkeplaten er skrudd fast med små vinkeljern 4 stk i alt.   


                                                                      Hilsen Inger Lise

2 kommentarer:

  1. Den er kjempepraktisk! Grattis med resultatet... Anne

    SvarSlett
  2. Denne var fin. Regner med du fornøyd med denne praktiske "arbeidsplassen" Det gjør arbeidet så mye enklere.

    SvarSlett