torsdag 3. mars 2011

Et hyggelig marsmøte!!


Det er lett å skulle blogge på sin egen blogg. Nå skal jeg prøve å lage innlegg for et helt lag!! Jeg skal prøve å gå i fotsporene til Kirsti og Astrid!! Dere har gjort en flott jobb!! Nå skal jeg prøve å følge opp!!
Det var en litt rar følelse da jeg plutselig innså at jeg hadde rykket opp til "styrebordet" Etter å ha mer eller mindre stupt inn i det nye styret til Tåsen Quiltelag!!
Dette er nå vår nye leder!! Irene!! Hurra, hurra, hurra!!
På møtet igår hadde vi et hyggelig besøk av Anne og Anne fra AnneQuilten!! Som gode quiltedamer inspiserte de fleste av oss salgsbordet med stor iver.......
IngerLise og Kjersti hadde en flott gjennomarbeidet forklaring i hvordan vi kan sy blokkene på jubileumsquilten på enklest måte. Det er meningen at vi skal kunne vise frem en start!? på neste møte!!
A4 quilten - Jula varer helt til påske......
Elvis quilt!! Laget av Turid!!
Gretes vakre håndsøm.......
Audrey trengte en ny løper, og dette var et flott resultat!!
Hun hadde også laget denne utrolige toppen som jeg håper at hun tar med når den er helt ferdig......
Anne er flink til å ta med de tingene hun lager til show and tell. Dette er et av dem. En forseggjort stillebenquilt!!
- Irene innledet sin periode som leder i laget med å snakke om inkludering. Det er ikke alltid like lett å komme ny til et "gammelt" miljø. Dette ønsker det nye styret å sette fokus på. Vi fikk en bra samtale rundt de forskjellige bordene om dette. Alle ønsker at Tåsen Quiltelag skal være et hyggelig og åpent miljø. Dette er ekstra viktig når vi nå går inn i en periode med stort fokus på jubileumet. Da skal vi blandt annet ut å reise, og det hadde vært ekstra hyggelig hvis alle har lyst til å dra fordi det er et veldig hyggelig miljø hos oss!!
Hilsen AnneKari:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar